CUM COMAND

Lansarea unei comenzi

Exista mai multe modalitati prin care puteti achizitiona produse Alleanza. Varianta traditionala este vizitarea, vizualizarea, compararea, alegerea unui produs, respectiv achizitionarea acestuia direct din magazinul Alleanza. Intrucat ne-am propus sa va usuram sarcina de a lua o decizie buna in procesul de achizitie a mobilei, acum puteti face rezervarea online pentru mobila preferata. Va ajutam sa economisiti timp prin accesul online catre o serie de informatii legate de produsele noastre, posibilitatea compararii si filtrarii produselor Alleanza in functie de pret, de promotii, de categorii produse. Alege sa beneficiezi de confortul si linistea din fata calculatorului in limita timpului pe care tu singur il aloci acestei decizii de achizitie, comanda online prin rezervare ,produse de calitate Alleanza.

COSUL DE CUMPARATURI

Alegeti de pe site produsele care va intereseaza si adaugati in cosul de cumparaturi apasand pe butonul Adauga în cos, care se afla în dreptul fiecarui articol din site. Adaugati in cos cate articole doriti folosind acelasi procedeu. Daca doriti mai multe exemplare dintr-un anumit articol, in casuta ce indica cantitatea modificati cu numarul de exemplare dorit apoi apasati butonul Actualizeaza Cosul. Pentru a scoate un produs din cosul dumneavoastra de cumparaturi, treceti la cantitate valoarea 0 apoi apasati butonul Actualizeaza Cosul. Daca plecati si reveniti pe site cosul de cumparaturi va avea produsele pe care le-ati ales deja.

CUM COMAND ?

1. Pentru a comanda produsele trebuie sa aveti un cont. Daca nu aveti un cont puteti totusi adauga produse in cosul de cumparaturi urmand ca in momentul in care doriti sa comandati sa va creati unul. Puteti sa va creati un cont apasand pe butonul Continua din sectiunea CONTUL MEU. Imediat dupa crearea contului, un mesaj va fi trimis catre adresa dumneavoastra de e-mail pentru verificarea acesteia.

2. Dupa verificare, va rugam sa sunati la numarul 0257214143 (numar cu tarif normal) si la 0723534362, program de luni – joi, intre 9:30 si 16:30 si vineri intre 9:30 si 14:30.

3. In cazul in care ati ales ca produsele sa va fie livrate acasa, puteti alege daca doriti sau nu montaj.

4. Selectati metoda de plata dorita. Pentru plata produselor, aveti doua variante:

  • in magazinul Alleanza din Arad
  • cu ordin de plata dupa semnarea contractului in magazinul Alleanza

5. Veti primi un e-mail de confirmare a rezervarii dumneavoastra precum si numarul acesteia.Apoi va trebui sa ne sunati pentru a proceda la o programare de intalnire la magazin in vederea finalizarii comenzii dumneavoastra.

CUM MODIFIC COMANDA ?

Daca va razganditi inainte sa apasati pe butonul de plasare a comenzii, eliminati din cosul dumneavoastra de cumparaturi produsele pe care nu mai doriti sa le achizitionati sau modificati amanuntele dorite legate de livrare sau de metoda de plata.

Pentru rezervarea online, umplerea cosului de produse se face prin apasarea butonului „comanda” din pagina de prezentare a unui produs. Dupa adaugarea in cos a produselor dorite, trimiteti comanda dvs catre Alleanza. Se va afisa continutul cosului pentru verificare / confirmare . Trimiterea comenzii de catre dvs. va genera o confirmare automata de primire a comenzii dvs pe email. Comanda va fi transmisa catre magazinul Alleanza. Un reprezentant Alleanza va va contacta telefonic si va va comunica detaliile referitoare la disponibilitatea produselor pe stoc, termenul de executie (pentru mobilierul care se executa la comanda), termenul de livrare (in cazul in care ati optat pentru a va fi livrate produsele la domiciliu).