Alleanza ofera un termen de 2 ani garantie pentru produsele achizitionate. Termenul de garantie este calculat de la data semnarii de catre client a procesului verbal de receptie a marfii.
Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie si de aviz de expediere sau factura fiscala, si un proces verbal de predare-primire care va trebui semnat dupa intrarea in posesie a produselor. Produsele oferite respecta prescriptiile prevazute in documentele tehnice normative in vigoare in Romania.
Cumparatorul este de acord cu faptul ca produsele din materiale naturale precum: piele, lemn masiv, furnir din lemn masiv nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material.
Cap I: Conditii de acordare a garantiei
Termenul de garantie este de 2 ani, calculat de la data semnarii de catre cumparator a procesului verbal de receptie a marfii.
Garantia asigura:
- Garantia se acorda pentru produse ce vor fi folosite, in mod obisnuit si in conditii normale, in scopul pentru care au fost fabricate, tinand cont de faptul ca aceste produse se vor uza de-a lungul anilor in conditii normale de folosire. Se considera ca produsele sunt destinate a fi folosite, in mod obisnuit, cu respectarea conditiilor de exploatare, in limite de umiditate relativa a aerului 50-70% si temperatura de 10-30 grade Celsius.
- Durata medie de utilizare a mobilierului, a scaunelor, a canapelelor cu tapiterie din stofa este de 5 ani, iar la canapelele cu tapiterie din piele de 10 ani.
- Exceptie de la punctul 1 face serviciu de retapitare si/sau remediere a produsului contra cost, cu materuial de acoperire si/sau piese de schimb. In aceste conditii garantia oferita este de 3 luni de la data semnarii PV de receptie de catre client, clauzele pentru care garantia nu se acorda ramanand aceleasi (vezi Cap II).
Cap II: Conditii in care garantia nu se acorda la:
Uzura normala a produsului, tinand cont de durata medie de utilizare a acestuia, care include tasarea poliuretanului, intinderea pielii sau a materialului de acoperire, matuirea sau lustruirea materialelor in timp, in limite normale, ca urmare a uzurii sunt acceptate si nu sunt considerate defecte;
Aparitia unor defecte dupa receptia produsului, ca urmare a serviciilor de: manipulare, transport, montaj si instalare, executate de cumparator sau de terti;
Alte conditii:
- parti componente incendiate, inundate, deteriorate, furate;
- schimbarea culorii produsului si/sau decolorarea, pierderea calitatilor elastice ale materialului de acoperire, cojirea materialului de acoperire din cauza soarelui, a unei alte surse de caldura sau apa, a curatarii produsului cu substante chimice(dar fara a se limita la acestea), migrarea culorii de pe un obiect (obiecte de imbracaminte sau marochinarie) care a intrat in contact cu produsul deteriorat;
- vopsirea produsului de catre cumparator sau a interventiei cumparatorului asupra mobilierului cu substante suplimentare de lacuire;
- gaurirea, lipirea pe produs a altor repere sau materiale;
- ruperea sau zgarierea ca urmare a lovirii/manipularii defectuoase de catre cumparator;
- defecte aparute ca urmare a umiditatii, curatarii cu produse de curatare neadecvate, conditiilor improprii de utilizare a produselor, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat, testat si fabricat;
- defecte care apar ca urmare a conditiilor improprii de depozitare la cumparator;
- in cazul in care pe produs au fost depozitate alte produse, cu greutate mare.