Pentru rezervarile online, Alleanza va pune la dispozitie serviciul de livrare ce include transport, si montaj in urmatoarele conditii:
Daca doriti ca transportul la domiciliu si montajul sa fie efectuate de catre Alleanza, va rugam sa bifati casuta corespunzatoare in formularul de comanda online. Pentru localitatile ce se afla in raza limita de 100 km fata de orasul Arad, transportul si montajul se va discuta cu clientul la semnarea comenzii in magazin. Pentru alte localitati vom discuta cu clientul care le solicita termenii de livrare.
Clientul are obligatia de a asigura posibilitatea de stationare a masinii cat mai aproape de calea de acces in imobil si respectiv accesul reprezentantului firmei ALLEANZA la scari sau lift.
Reprezentantul firmei Alleanza nu are obligatia sa transporte marfa daca buna desfasurare a activitatii nu este posibila (spatii de manevra inguste, scari interioare inguste, distante mari intre locul de parcare si locul de livrare, etc.) sau daca integritatea corporala le este pusa in pericol (cladiri in constructie, scari sau terase fara balustrada, pasarele, etc.). Clientii au obligatia sa se asigure ca produsele incap pe usile de acces si in locul unde vor fi pozitionate.
Conditiile de mai sus sunt valabile si in cazul in care produsul va fi preluat de catre un eprezentant Alleanza in vederea trimiterii lui la fabrica producatoare cu scopul expertizarii si remedierii acestuia.
Serviciul de manevrare se poate discuta cu firma Alleanza in momentul incheierii comenzii in magazin. Persoanelor care nu opteaza pentru serviciile de manevrare si/sau montaj (NU BIFEAZA CASUTELE CORESPUNZATOARE IN FORMULARUL DE REZERVARE ONLINE), le vor fi livrate produsele pana in fata blocului/casei.
Reprezentantul Alleanza nu poate interveni asupra configuratiei initiale a pieselor de mobilier. Va rugam sa va asigurati ca este cineva la domiciliu in data stabilita.
Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele, in caz contrar urmand a suporta cheltuielile efectuate de catre S.C ALLEANZA S.R.L. pentru a le transporta dus-intors. O reexpediere a bunurilor se va face numai dupa ce CLIENTUL achita costul transportului deja efectuat si al celui care urmeaza sa se reefectueze. Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare/reprezentantul firmei prin semnarea unui proces verbal de predare-primire la fata locului.
Termenul de livrare incepe sa curga in toate cazurile de la momentul semnarii comenzii, de catre S.C ALLEANZA S.R.L.
Termenii si conditiile din prezentul site sunt valabile exclusiv pentru rezervarile online si pot diferi de termenii si conditiile aplicate in magazinul Alleanza fizic.